پ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صابر طهماسبی پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه کارگاه قرآنی در قالب طرح اسرا به اجرای برنامه‌های آموزشی در زمینه ارتقای سطح معلومات گروه‌های تبلیغی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل اشاره و اظهار کرد: با هدف ارائه آموزش‌های نوین در راستای تبلیغ فرهنگ دینی و تبیین راهکارهای مؤثر در انجام رسالت فرهنگی و قرآنی در جامعه، طرح «اسرا» ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران، مبلغات و مربیان قرآنی در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه اردبیل برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: این طرح در قالب کارگاه آموزشی «مهارت‌های هماهنگی مدیریت وظایف طلبگی با تکلیف خانوادگی» با حضور حجت الاسلام مهدی مافی نژاد دکتری علوم تربیتی و حوزوی و استاد حوزه و دانشگاه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه علمیه الزهرا (س) اردبیل اجرا شد.

اجرای طرح «اسراء» ویژه فعالان قرآنی و فرهنگی در اردبیل

حجت الاسلام مهدی مافی نژاد، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این کارگاه به وظایف فعالان فرهنگی و قرآنی اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف مهم برای گروه‌های تبلیغی در عرصه فرهنگی و قرآنی، خودسازی و رعایت منش و اخلاق تبلیغی است که باید نسبت به این مسئله مهم دقت داشته باشند.

حجت الاسلام مافی نژاد افزود: وظیفه دیگر فعالان فرهنگی و قرآنی دقت و تلاش در مباحث علمی و آموزشی است لذا بعد از تلاش در برنامه‌های تهذیب باید در خصوص کسب علم و دانش نهایت تلاش و دقت را داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه، تقویت بنیه علمی را در مدارس علمیه حائز اهمیت و ضروری دانست و بیان کرد: طلاب مدارس علمیه باید خود را از نظر علمی تقویت کرده در این عرصه اهتمام جدی داشته باشند چراکه تبیین بدون علم و آگاهی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در این طرح پرسش و پاسخ در خصوص موضوع کارگاه آموزشی انجام شد و استاد مدعو به سوالات مخاطبین پاسخ داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.