پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، سید حمید موسوی رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: ستاد عملیات رمضان 1401 در استان فارس با دبیری سازمان تبلیغات اسلامی جلساتی متعددی با حضور ادارات و نهادها جهت اجرای برنامه های  فرهنگی و دینی مناسب و مطلوبتر برگزار کرد.

وی افزود: اداره امور قرآنی در راستای عملیات رمضان 1401 با همکاری ادارات مرتبط برنامه های متنوع قرآنی از جمله محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در سطح استان جلسات تفسیر و و برنامه های دیگری از جمله حضور خانواده های قرآنی در برنامه وصال سیما در طول ماه مبارک رمضان اجرا می کند.

سید حمید موسوی تصریح کرد: قریب 350 نفر در قالب خانواده های قرآنی و در گروه های کوچک، هر روز یک ساعت قبل از افطار میهمان عمومی ویژه برنامه وصال  سیمای فارس هستند.

رییس اداره امور قرآنی در ادامه بیان داشت: در ویژه برنامه وصال علاوه بر میهمانان عمومی که خانواده های قرآنی شهرستان شیراز می باشند، میهمانان ویژه ای از چهره های شاخص در حوزه های مختلف علمی ،کارآفرینی، خیرین نیز دارد. که در پنج برنامه از چهره های شاخص قرآنی نیز دعوت خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.