پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در اولین جلسه کارگروه آموزش شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان مازندران که روز سه شنبه 11 بهمن در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: آموزش و تربیت کادر متخصص قرآنی محوری ترین فعالیت دارالقرآن الکریم است.

رمضانی افزود: انس جامعه با قرآن و آموزش عمومی از شرح وظائف آموزش و پرورش است که تمامی ادارات و نهادها باید در این امر مهم آموزش و پرورش را یاری دهند. وی اضافه کرد: سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان فنی ترین نهاد تربیت کادر متخصص قرآنی در استان با هم افزایی و تعاملات بین دستگاهی می تواند پاسخگوی مطالبات ادارات و نهادها پیرامون تامین مربی و معلم قرآن در استان باشد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران عنوان کرد: برگزاری دوره های تدبر در قرآن و مهارتهای پایه سبک زندگی قرآنی از جمله برنامه های اولویت دارد این اداره در سال 1402 خواهد بود.

رمضانی در پایان بابیان این مطلب که بیش از 9000 قرآن آموز پیش دبستانی و دارالتحفیظ در مؤسسات قرآنی استان در حال فراگیری آموزه های قرآنی اند اضافه کرد: برگزاری هر ساله جشنواره قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان یکی از محوری ترین فعالیتهای دارالقرآن مازندران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.