پ

به گزارش تلاوت از کردستان، حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز، از آغاز کلاسهای حفظ جزء 29 و 30 قرآن کریم به مناسبت دهه مبارکه فجر در سطح خانه های قرآن و عترت (ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان اظهار داشت: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت حافظ قرآن در سراسر کشور ناظر بر یک فرهنگسازی عمومی برای انس با قرآن است و بهترین راه برای انس با قرآن حفظ قرآن است و اگر حفظ قرآن در جامعه ترویج شود، انس با قرآن نیز محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام جمادیان با تأکید بر ضرورت همراه‌سازی قرآن کریم در زندگی بشری و اجتماعی، اظهار کرد: قرآن هدایت‌گر و روشنگر افکار تاریک ذهن بشر است و نه تنها در ایام دهه فجر بلکه همواره باید عمل به قرآن در برنامه‌های انسان نهادینه شود، لیکن معتقدیم همراه شدن جامعه اسلامی به فرهنگ قرآنی برکات زیادی به‌دنبال دارد که باعث رشد و پیشرفت و تعالی بشر خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است، اعلام کرد: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.

وی به جزییات برگزاری کلاس های حفظ اشاره کرد و افزود: محدوده سنی برای شرکت کنندگان در این کلاس ها بین 7 تا 16 سال می باشد  و تمام کودکان و نوجوانان می توانند در این کلاسها شرکت کرده و در پایان با برگزاری مسابقه به کسانی که موفق به حفظ دو جزء 29 و 30 قرآن کریم گردند جوایز نفیسی اهداء میگردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.