پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، علی صادقی کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در گفتگو با خبرنگار قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل به فعالیت های آموزشی مؤسسات قرآنی در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: در شهرستان خلخال تعداد 10 مؤسسه و خانه قرآنی وجود دارد که در طول سال به برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف می پردازند.

وی به آغاز ثبت نام دوره های آموزشی قرآنی در مؤسسه هجرت خلخال اشاره کرد و گفت: مؤسسه قرآنی هجرت خلخال از مؤسسات برتر در سطح کشور با مسئولیت سید محمد زکی نقیب که از سال 86 آغاز به فعالیت کرده، در طول سال به اجرای دوره های مختلف می پردازد و در نیمه دوم امسال نیز کلاس های آموزشی ویژه تمامی مقاطع سنی برگزار می کند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی خلخال به عناوین دوره آموزشی در مؤسسه هجرت این شهرستان اشاره کرد و گفت: کلاس های آموزش قرآن در رشته های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم، صوت و لحن و تدبر در قرآن ویژه خواهران و برادران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در ساعات بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

صادقی افزود: علاقمندان می توانند برای ثبت نام در کلاس های آموزش قرآن از 25 آبان الی 5 آذرماه به موسسه هجرت خلخال واقع در خیابان امام، مقابل بانک ملی، کوچه حر، پشت مدرسه مولوی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09148191522 و 32427430 تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.