پ

زینب خاتون رحیمی، مدیر مؤسسه رسالت‌القرآن گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان با اعلام‌اینکه ثبت‌نام از بانوان علاقه‌مند برای یک دوره تربیت مربی تدبر در قرآن‌کریم آغاز شده است، اظهار کرد: این دوره با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ویژه مربیان مؤسسات به‌صورت هفتگی در محل این مؤسسه برگزار  می‌شود.

مدیر مؤسسه رسالت‌القرآن گرگان با تأکید بر اهمیت و ضرورت تقویت مبحث تدبر در قرآن، ادامه داد: تدبر در قرآن مسیری برای شناختن کاربرد این کتاب آسمانی در سبک زندگی است و می‌طلبد که به‌ویژه بانوان و مربیان قرآنی با محتوای تدبر آشنا شوند و مباحث ناظر به تربیت نسل که در سوره‌ها آمده برای این افراد تشریح و تبیین شود.

رحیمی بیان‌ کرد: این دوره برای آموزش کودکان ۴ تا ۷ سال شامل آموزش قرآن به صورت غیرمستقیم، روخوانی و روخوانی، تدبر در قرآن همراه با قصص‌های قرآنی، بازی و سرگرمی، آموزش مفاهیم قرآن است که افراد بعد از شرکت در این دوره باید در آزمون کتبی و شفاهی حدنصاب نمرات را کسب کنند.

مدیر مؤسسه رسالت‌القرآن گرگان مهلت پایانی ثبت‌نام در این دوره را تا پایان خرداد ماه سال‌جاری اعلام و تأکید‌ کرد: افرادی که گواهی‌نامه این کلاس‌ها را دریافت کنند می‌توانند در مؤسسات و خانه‌های قرآن به تدریس مباحث تدبر در قرآن بپردازند.

وی گفت: بانوان قرآنی علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به گرگان، بلوار رسالت، رسالت ۳۸، بن‌بست ۴ ارشاد مراجعه کرده و یا با شماره  ۱۷۳۲۲۶۴۷۷۵ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.