پ

به گزارش تلاوت بوشهر، لیلا دهقانی، کارشناس قرآن دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر با اعلام این خبر افزود: با همراهی جواد احمدی‌ منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ارزیابی خانه قرآن و عترت روستائی شهید سید بزرگ صفوی روستای هلیله با مدیریت سیده فاطمه صفوی 13 دی1400 انجام شد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر در ادامه افزود: خانه قرآن شهید سیدبزرگ صفوی با مدیریت سیده فاطمه صفوی از سال 1394 با دریافت مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت خود را بصورت مستقل در زینبیه روستای هلیله آغاز کرد که طی دو سال گذشته مدیر و مربیان این خانه قرآن همچون سایر تشکل‌های قرآنی در شرایط شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی ترویجی خود را در فضای مجازی پیگیری می کردند و با مساعد شدن شرايط، فعالیت‌های این مرکز نیز  بصورت حضوری خواهد بود.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین افزود:  در حال حاضر  کلاس روخوانی و روانخوانی این مرکز قرآنی در روزهای زوج ساعت 17 در محل زینبیه در حال اجرا است.

جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی در ادامه اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم، طرح پایش و ارزیابی خانه‌های قرآن و عترت در گام دوم بصورت میدانی است و کارشناسان قرآنی استان به عنوان ارزیابان این طرح همکاری خواهند کرد.

وی در پایان گفت: ارزیابی خانه های قرآن و عترت شهری و روستایی به صورت میدانی از 20آذر الی 20 بهمن 1400 در کلیه استانها توسط اداره امور قرآنی و کارشناسان قرآنی در حال انجام است که استان بوشهر نیز به عنوان پایتخت قرآنی کشور در سال 1400، این وظیفه خطیر را با حضور کارشناسان قرآنی استان و شهرستان در دست اقدام دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.