پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، نشست هم اندیشی جمعی از مدیران کارخانجات، واحدهای صنعتی و تولیدی در اداره تبلیغات اسلامی گناباد برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست، آسیب شناسی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان گناباد بود.

حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در این نشست با بیان اینکه برنامه آموزش خانواده برای زوجین توسط اساتید سطح شهرستان با سرفصل های مشخص انجام شده، اظهارداشت: اداره تبلیغات اسلامی آمادگی برگزاری جلسات روشنگری، اخلاق و برگزاری مسابقه های کتابخوانی را دارد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه از متن کتاب یک ون شبهه اشاره کرد و افزود: کتاب این مسابقه به صورت مجازی جهت شرکت در مسابقه در اختیار اداره صمت قرار می‌گیرد. در این نشست، استمرار جلسات اخلاق و پیگیری مطالبات کارگری از مسولین توسط روحانیت مورد تأکید قرار گرفت.

گفتنی است، مهندس رفیع از کارخانه نگین گل شرق، مهندس حاجی‌زاده از کارتن کوثر و مهندس جلودار از ظروف مقوایی عقیق از جلسات تحکیم بنیان خانواده اعلام رضایتمندی کرده و در ادامه مطالبات خود را مطرح نمودند. در این نشست موارد مختلفی از قبیل نیاز سنجی از مخاطب، ارزیابی جلسات، مدیریت زمان، ارتباط دوطرفه، برخورد عاطفی متولیان فرهنگی، همکاری دستگاه ها جهت رفع موانع تولید مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.