پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سید ناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی از برگزاری آزمون حفظ عمومی در مؤسسه قرآنی دارالقرآن عترت با حضور حافظان متقاضی دریافت گواهینامه حفظ بازدید کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری آزمون حفظ عمومی در رشته یک جزء قرآن کریم و با توجه به هماهنگی به عمل آمده از روند برگزاری آزمون توسط مؤسسه مذکور و ممتحن مجاز معرفی شده در سامانه بازدید به عمل آمد.

سیدناصر حسینی افزود: در استان خراسان شمالی 12 مرکز مجاز اخذ آزمون حفظ عمومی شناسایی و معرفی شده اند و تنها این مراکز در استان می توانند از حافظان قران کریم که متقاضی دریافت گواهینامه حفظ عمومی هستند آزمون گرفته و پس از پایان هر آزمون به افرادی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند گواهی معتبر اعطا نمایند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است.وی گفت: این طرح، حافظان یک جزء تا ۳۰ جزء قرآن کریم را شامل می‌شود و مجریان برگزاری طرح می توانند با تعریف رشته های آزمون، حافظان قرآن را مورد ارزیابی قرار دهند. حسینی افزود: برنامه حفظ عمومی مطالبه جدی حافظان قرآن است.

سیدناصر حسینی اظهار داشت: در این سامانه، اطلاعات مؤسسات و ممتحنین مجاز آزمون حفظ قرآن کریم بارگذاری شده است و علاقمند می‌توانند با ورود به این سامانه نسبت به شرکت در آزمون‌های طراحی شده حفظ عمومی قرآن کریم از یک جزء تا کل مشارکت داشته باشند.

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در آزمون های عمومی حفظ قرآن کریم می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی سامانه آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم به نشانی https://hefz.telavat.ir/Guest/ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.