پ

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان، به‌منظور گسترش فرهنگ قرآن‌ کریم و سوق دادن علاقمندان به آموزش‌های قرآنی، در آیینی به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، ۱۰۰ جلد کتاب و سه عدد کولر آبی به موسسات فرهنگی قرآن و عترت (ع)  و خانه های قرآن از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان اهدا شد.

در این آیین حجت الاسلام ورهرام رئیس ادراه تبلیغات اسلامی مریوان، ضمن تبریک سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه کتابخوانی یکی از الزامات زندگی بشر است، افزود: امامان و معصومین الگوهای خوبی برای موفقیت هستند که باید با مطالعه‌ زندگینامه آن بزرگواران به آن دست یافت و این مهم لازمه اهمیت به کتاب و کتابخوانی در بین افراد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان است.

حجت الاسلام ورهرام کودکان، نوجوانان و جوانان را آینده‌سازان و سرمایه‌های جامعه بیان کرد و عنوان داشت: این قشر باید از سنین پایین با کتاب انس بگیرند تا علاوه بر جامعه‌ای با فرهنگ و دانش بالا، توسعه و پیشرفت را در تمام حوزه‌ها به همراه داشته باشند. وی ادامه داد: قرآن کتابی آسمانی است که پیامبر بزرگ اسلام سفارش به آموزش و قرائت آن کرده و ما مسلمانان وظیفه داریم به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشیم.

در ادامه، مدیر موسسه نگین کوثر مریوان به نمایندگی موسسات و خانه های قرآن و عترت(ع) ضمن تشکر و سپاس از اداره تبلیغات اسلامی نسبت به در اختیار گذاشتن امکانات آموزشی و رفاهی برای مراکز قرآنی سطح شهرستان، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی انجام شده در موسسه مذکور کرده و به بیان مسائل و مشکلات موجود در سطح مساجد و مراکز قرآنی پرداخت.

لازم به توضیح است، در این آیین  ۱۰۰ جلد کتاب با موضوعات فرهنگی دینی به قرآن آموزان خانه های قرآن وعترت (ع) و موسسه قرآن و عترت نگین کوثر شهرستان مریوان اهدا شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.