اهدای جوایز به قرآن آموزان مؤسسه فرهنگی قرآنی یاسین
محمدرضا عبدالوهاب، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق گفت: به همت مؤسسه یاسین از مؤسسات تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی شمال شرق، جوایزی به منظور پاسداشت مقام حضرت رقیه(س) به قرآن آموزان دختر اهدا شد.