کرونا با مؤسسات و خانههای قرآنی چه کرد؟
از اواخر بهمن ۹۸ تب کرونا در کشور همراه با برخی کشورهای جهان بالا گرفت، مسئلهای که موجب تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا و اتخاذ تصمیمات مهم از سوی مسئولان مربوطه شد. یکی از این تصمیمات اتخاذ شده، تعطیلی مراکز آموزشی بود و به تبع آن مؤسسات…