پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، نشست هم‌اندیشی قرآنی و اسلامی با موضوع فرزندآوری و تربیت صحیح فرزند از دیدگاه قرآن و روایات عصر دوشنبه 24 مردادماه به همت خانه قرآن شهری باب الحوائج(ع) با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج مشکات در محل خانه قرآن باب الحوائج(ع) شهر الیگودرز برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر افزود: در این نشست که جمعی از بانوان، قرآن آموزان و دختران محله چهارراه خبرنگار شهر الیگودرز حضور داشتند، معصومه نقره در خصوص اهمیت فرزندآوری و عدم توجه به تبلیغات مسموم دشمنان مطالبی ایراد نمود.

نقره افزود: در خصوص تربیت صحیح فرزند و اینکه اگر در کودک تربیت دینی و قرآنی از زمان طفولگی نهادینه شود آنگاه فرزند در اجتماع و در جمع دوستان که جوی مذهبی نداشته باشند و یا اینکه در معرض تهاجم فرهنگی غرب قرار گیرد دچار انحراف نمی شود که در این راستا خانواده ها نقش مهمی دارند.

وی سبک زندگی قرآنی و اسلامی را به عنوان یک الگوی صحیح در مسئله فرزند آوری و تربیت صحیح فرزندان به مستمعین معرفی نمودند و حاضرین را به مطالعه و تفکر در زندگی و وصایای شهدا به عنوان الگو و مصداق بارز سبک زندگی قرآنی و اسلامی و ولایی سفارش کرد.

در پایان، این نشست با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان خاتمه یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.