پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، علی محمد شکری کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان فریمان دارای چهار خانه قرآن و عترت فعال است که از این تعداد دو مورد شهری و دو مورد روستایی است.

وی تصریح کرد: در شهرستان فریمان یک موسسه قرآنی دارای مجوز نیز به نام «انوارالمهدی» فعالیت دارد. کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان ابراز داشت: چند خانه قرآن دیگر نیز در فریمان مجوز گرفتند که یا مکان ندارند یا مدیر آن به شهر منتقل شده‌اند لذا عملا فعالیت ندارند. وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات خانه های قرآن در فریمان، مشکل نبود مکان مناسب است که اگر این مشکل حل شود زمینه ساز گسترش فعالیت های قرآنی است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان فریمان با بیان اینکه مکان شرط لازم است نه کافی؛ تصریح کرد: نیازهای قرآنی شهرستان فریمان مانند بقیه شهرستان ها است. وی متذکر شد: خانه‌های قرآن شهرستان فریمان نیاز به حمایت های مادی و معنوی از طرف مسئولین و مردم دارد از جمله این که مکان مناسب در اختیار فعالان قرآنی قرار گیرد.

شکری ابراز داشت: در این راستا خیرین و مردم هم می‌توانند پیشقدم شده و در انجام فعالیت های قرآنی مشارکت داشته باشند چرا که حضور مردم و فعالیتهایی که با حضور خود مردم باشد نتیجه بخش خواهد بود. وی در پایان سخنانش یادآور شد در این حوزه، انتظارات از سازمان تبلیغات اسلامی زیاد است اما تحقق اهداف بدون کمک ادارات، نهادها و مردم میسر نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.