پ

«عباس سلیمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جامعه قرآنی همواره همسو با فرمایشات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای حرکت می کنند، اظهار کرد: جامعه قرآنی کشورمان همیشه برنامه های خود را مطابق با مطالبات معظم له برنامه ریزی می کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: جامعه قرآنی در همین راستا به منظور مقابله با تهدیدات و شبهات دشمن و بصیرت افزایی در جامعه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد.

وی ادامه داد: تک تک مردم عزیز ما قرآنی محسوب می شوند، بنابراین آنها نیز وظیفه خطیری برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دارند. هر کس به هر اندازه که می تواند باید نسل جوان را آگاه کند و نسبت به تهدیدات دشمن اقدام کند.

سلیمی گفت: وقتی می گوییم جامعه قرآنی منظور ما صرفا اساتید قرآنی یا حافظان و مربیان قرآنی نیست بلکه امام جماعت یک مسجد، مسئول یک حوزه علمیه، مدیر یک هیئت مذهبی و هر کس که مخاطب دارد، قرآنی محسوب می شود و وظیفه او نسبت به دیگران بیشتر است.

وی در پایان اظهار کرد: همه نسبت به اجرایی شدن مطالبات مقام معظم رهبری وظیفه شرعی بر عهده داریم و قطعا در زمینه جهاد تبیین و شبهاتی که دشمن ما به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مدام در ذهن مخاطب جوان ما ایجاد می کنند، وظیفه داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.