پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار مسئولان و کارکنان اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ارزیابی خود از عملکرد تبلیغات اسلامی در استان زنجان، اظهار کرد: معتقدیم کارهای خوبی در این بخش انجام گرفته اما اگر قرار باشد به طور کامل از این عملکردها راضی باشیم، کارها متوقف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه از حد مطلوب در امور مختلف فاصله داریم، افزود: برای اینکه بخواهیم به نقطه مطلوب دست یابیم، باید تلاش کنیم. کار تبلیغات اسلامی ساختمان‌سازی نبوده و کار فرهنگی در بُعد ایجابی و سلبی معمولاً دو دهه زمان می‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با یادآوری اینکه دقیقاً از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار همه توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی به کار برده است، خاطرنشان کرد: ۴۳ سال به صورت شبانه‌روز در حدود ۲۶۰ شبکه فارسی زبان مشغول برنامه‌سازی علیه ایران اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه به این موضوع اشرافیت کامل داریم که همه روحانیون با عشق کامل در راستای اعتلای دین تلاش می‌کنند، ادامه داد: در بحث شیوع ویروس کرونا طی دو سال گذشته بسیاری از بخش‌ها آسیب دیدند اما معتقدیم هیچ صنفی به اندازه روحانیت آسیب ندید؛ چرا که به طور طبیعی خیلی از برنامه‌ها تعطیل شد و معیشت روحانیت در تنگنا قرار گرفت.

خاتمی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اعضای کابینه باید همانند دانه‌های تسبیح با هم هماهنگ باشند، اظهار کرد: معتقدیم آنچه که امروز به اندازه کافی در مورد آن کار نشده، موضوع بسیار مهم تبیین است؛ چرا که معتقدیم مردم وقتی در خصوص موضوعات مختلف آگاهی داشته باشند، صادقانه همراهی خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، یادآور شد: یکی از این بخش‌ها موضوع فرار مالیاتی است که در این خصوص چهار میلیون فرار مالیاتی طی هشت ماه اخیر احیا شده است. همچنین در بحث جلوگیری از قاچاق کالا کارهای خوبی انجام شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.