پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی، با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه هم اندیشی در خصوص برگزاری مرحله اول آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم با حضور دست اندرکاران اجرایی آزمون در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

سید مرتضی شجاعی کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در این جلسه که به منظور هماهنگی با سایر نیروهای همکار در اجرای آزمون، بررسی و بازدید از محل برگزاری آزمون، تعیینِ مراقبین و هماهنگی با آنان برگزار شد، معاونت اداری و مالی اداره کل، رئیس اداره امور قرآنی، کارشناس حراست، اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی، کارشناسان قرآن اداره کل تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند.

وی اظهار داشت: در این جلسه، رئیس اداره امور قرآنی با بیان این مطلب که در آزمون امسال استان سیستان و بلوچستان با شرکت بیش از 950 نفر حافظ در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از رشد چشمگیری نسبت به سال قبل برخوردار بوده، لازم است جهت برگزاری شایسته این آزمون اهتمام لازم را داشته باشیم.

رئیس اداره امور قرآنی گفت: از تعداد952 نفر شرکت کننده در آزمون مذکور، تعداد 120نفر خانم و مابقی آقا می باشند. لازم به ذکر است؛ آزمون هفدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، در استان سیستان و بلوچستان همچون سال قبل در دو حوزه زاهدان و ایرانشهر و همزمان با سراسر کشور در روزجمعه 23 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.