پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی که برای تزریق دوز سوم (یادآور) واکسن «نورا» در جمع پژوهشگران بیمارستان «بقیةالله» حضور یافته بود؛ انگیزه حضور در این بیمارستان را اولا قدردانی از جهاد علمی که در این بیمارستان انجام می‌شود و ثانیاً همراهی و همکاری با پژوهشگران و تبلیغ این خدمتی که اینجا انجام می‌شود، برشمرد.

حجت‌الاسلام حریزاوی با ابراز رضایت از حضور در جمع پژوهشگران و پزشکان بیمارستان «بقیة الله» گفت: از خدا می‌خواهم به ما توفیق دهد قدمی ولو اندک در راه گسترش علم و پیشرفت دانش در کشور برداریم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برای گسترش دانش تجربی طبیعتاً باید افرادی خودشان را در معرض آزمایش و بررسی قرار دهند تصریح کرد: من به دوستان و همرزمان خودم که علاقه مند به استقلال کشور و پیشرفت دانش هستند توصیه می‌کنم که در این راه به پژوهشگران کشور کمک کند و برای انجام آزمایش‌های بالینی واکسن داوطلب شوند.

وی افزود: آنطور که من پرس و جو کردم این واکسن ایرانی مدت اثر بیشتری نسبت به سایر واکسن ها دارد و اینکه واکسنی کاملا پروتئینی است و این مدل واکسن‌ها از بی خطر ترین نوع واکسن هستند و همین مسئله می‌تواند دغدغه افرادی که در مورد عوارض واکسن نگرانی دارند، برطرف کند.

در ادامه دکتر غلامرضا اولاد مدیر داخلی پروژه واکسن «نورا» توضیحاتی راجع به مراحل پژوهش و تولید این واکسن داد و اظهار کرد: خوشبختانه فرآیند تولید این واکسن موفق بوده است و در روز یکشنبه ۱۲دی ماه با حضور فرمانده سپاه و وزیر بهداشت فاز سوم کارآزمای بالینی آغاز شد و فرمانده کل سپاه اولین نفری بود که در این فاز واکسن نورا را دریافت کرد.

دکتر اولاد در پایان از حجت‌الاسلام حریزاوی برای شرکت در این طرح و داوطلب شدن برای این واکسن تشکر و ابراز امیدواری کرد که تیم پژوهشگر بیمارستان بقیة الله بتواند نقشی در حل بحران کرونا در کشور داشته باشد و ایجاد مصونیت و ایمنی زایی عمومی برای عموم مردم داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.