پ

به گزارش تلاوت بوشهر، نشست صمیمی امامان محلات شهر و روستاهای شهرستان بوشهر با فرماندار، 13 آذر 1400 در فرمانداری بوشهر برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، ضمن تبریک انتصاب شایسته آقای صالح رحیمی به عنوان فرماندار جدید شهربوشهر، برگزاری جلسه امامان روستا و شهر با فرماندار را گام مهمی در انجام رسالت مهم دولت انقلابی در خدمت به مردم دانست.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد بیان داشت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات درخصوص گسترش شعاع عملیاتی روحانیون مستقر را فصل جدیدی برای ارائه خدمات همه جانبه مبلغین به مردم متدین و انقلابی شمرد و بر لزوم هماهنگی خدمت‌گزاران نظام‌اسلامی با یکدیگر در این مسیر تأکید کرد.
در ادامه هر یک از روحانیون ضمن معرفی خود، مسائل و مشکلات و درخواست‌های مردمی منطقه خود را بیان کردند و از فرماندار بوشهر درخواست همکاری داشتند. همچنین در این نشست حجت‌الاسلام روح‌الله فرید روحانی مستقر شهر چغادک، که متولی ساخت و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی‌قرآنی جوادالائمه هست، ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای شهردار چغادک و موسسه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسدران انقلاب‌اسلامی، خواستار مساعدت و همکاری فرماندار وسایر مسئولین استانی و شهرستانی جهت تکمیل این پروژه فرهنگی و مذهبی در شهر چغادک شد.
گفتنی است، صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر ضمن خواستار تداوم این جلسات، بر حضور میدانی در محل استقرار روحانیون و پیگیری مسائل مطرح شده تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.