پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل با اشاره به اهمیت ترویج آموزه های قرآنی در بین مردم، از برگزاری دوره تفسیر عمومی قرآن در اردبیل خبر داد و گفت: در استان اردبیل تعداد ۸۰۰ مربی و متعلم قرآنی از مرکز استان و شهرستان ها و بخش های تابعه برای شرکت در دوره تفسیر عمومی قرآن ثبت نام کردند که در قالب دوره های مجازی از مطالب ارائه شده بهره مند می شوند.

وی افزود: شیوه آموزشی بخشی از دوره به صورت آفلاین( مشاهده فایل های تفسیر) و بخشی به صورت آنلاین، توسط اساتید توانمند حوزه و دانشگاه خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بعد از اتمام دوره، آزمون به صورت مجازی اخذ شده و به قبول شدگان گواهینامه اعطا خواهد شد.

حجت‌الاسلام صابر به نحوه ثبت نام در دوره اشاره کرد و گفت: شرکت برای عموم آزاده بوده و علاقمندان می توانند برای ثبت نام وارد سایت lms.telavat.com شده و در قسمت “دوره های جامع آموزش مجازی” بخش ” دوره های معرفت افزایی “، تفسیر آسان قرآن، روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

گفتنی است، برای ثبت نام در این دوره داشتن کد ملی و شماره موبایل الزامی بوده و مبلغی جهت شرکت در دوره پرداخت نمی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.