پ

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه ثبت‌نام دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) وابسته به این مؤسسه در حال انجام است، آخرین مهلت ثبت‌نام در آن را ۱۰ آبان‌ماه جاری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه حافظان قرآن اعم از بانوان و آقایان در رده سنی ۱۵ تا ۳۵ سال با هر مدرک تحصیلی می‌توانند در این دانشسرا ثبت‌نام کنند، افزود: شرکت‌کنندگان در این دانشسرا می‌توانند ضمن تثبیت محفوظات خود، آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون‌های سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان سنجش کسب کنند و در صورت قبولی از مدارک تحصیلی معتبر به خصوص در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث و مزایای قانونی آن بهره‌مند خواهند شد.

شاهسونی با یادآوری اینکه دوره‌های این مرکز به صورت شبانه‌روزی است، افزود: ترم اول این مرکز ۶ ماه به طول خواهد انجامید و در آن قرآن‌آموزان حفظ خود را تثبیت می‌کنند و در ترم دوم که آن هم ۶ ماه است، قرآن‌آموزان به فراگیری دروس تخصصی مربوط به آزمون سازمان سنجش می‌پردازند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور به مزایای شرکت در این دانشسرا اشاره کرد و گفت: از مزایای این دوره این است که قرآن‌آموز حتی اگر در آزمون سازمان سنجش از نمره قبولی برخوردار نشود، احتمال قبولی وی در آزمون اعطای مدرک سازمان دارالقرآن زیاد است و به عبارتی در شش ماه اول از یک مدرک تخصصی و در شش ماه دوم نیز از مدرک تحصیلی دیگر که دو سازمان معتبر دولتی برگزار می‌کنند، برخوردار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مؤسسه بیت‌الاحزان به آدرس https://beytolahzan.ir/ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.