پ

حجت‌الاسلام حمید حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: در راستای گسترش فضاهای قرآنی در سطح استان پروانه فعالیت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینات در زنجان تمدید شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به پایان زمان پروانه فعالیت این موسسه، عنوان کرد: با توجه به این موضوع و ضرورت اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن‌الکریم برای ادامه روند فعالیت موسساتی که زمان پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده، مدارک این موسسه جهت تمدید مجدد به سازمان دارالقرآن‌الکریم ارسال و پس از بررسی به دلیل دو نفره بودن اعضای این مؤسسه، پروانه فعالیت شش ماهه برای آنها صادر شد.

این مسئول تاکید کرد: پس از اینکه این مؤسسه تعداد اعضای هیئت مدیره را به سه نفر تغییر دهند و فعالیت آنها مورد تایید استان قرار گیرد پروانه فعالیت یک ساله و پنج ساله برای این مؤسسات قرآنی صادر می‌شود.

حسنی با تاکید بر اینکه مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت و پتانسیل مناسبی جهت ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند، متذکر شد: مؤسسه بینات با مدیریت محمدعلی حسنی در سطح شهرستان زنجان و در منطقه الهیه مشغول به فعالیت‌های قرآنی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تعداد ۳۹ مؤسسه قرآنی، در سطح استان زنجان با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن‌الکریم در امر ترویج معارف و مبانی قرآنی مشغول به فعالیت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.