پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی «دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع)» دراین‌باره افزود: پیرو نشست ستاد ملی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (علیهم‌السلام) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور که با حضور مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مسئولین کمیته‌های ستاد برگزاری جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، مقرر شد آزمون‌های این جشنواره از ۱۵ الی ۲۶ آذرماه سال جاری در رشته‌های مختلف (شفاهی، کتبی و هنری) در سراسر کشور برگزار شود.

شفیعی ادامه داد: زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی در هر استان بنا بر صلاحدید ستاد استانی جشنواره و در بازه زمانی تعیین‌شده خواهد بود و استان‌ها موظف‌اند این دوره از مسابقات را بسته به تعداد شرکت‌کنندگان و حجم عملیات مدیریت و برگزار کنند.

وی افزود: داوری این مسابقات در بخش شفاهی به‌صورت استانی بوده که با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا در مراکز استان‌ها برای متسابقین به‌صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی) و در شهرستان‌ها و روستاها به‌صورت غیرحضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش‌بینی‌شده است.

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) اظهار کرد: آزمون‌های کتبی جشنواره مربوط به رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی و در تاریخ ۱۹ آذر به‌صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شفیعی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده و با توجه به شناور بودن زمان برگزاری مسابقات در مرحله استانی، هماهنگی و اطلاع‌رسانی لازم برای اعلام زمان و محل برگزاری آزمون‌ها از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به‌تمامی شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) از شرکت بالغ از ۱۵۰۰۰ نفر در رشته‌های مسابقه‌ای این جشنواره خبر داد و افزود استان‌های قم، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان بیشترین تعداد متسابقین را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: رتبه‌های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.