پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ،حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جلسه کمیته قرآنی دهه فجر با حضور نمایندگان ادارات استان و مدیرعامل اتحادیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام حسنی در خصوص کمیته قرآن دهه فجر و برنامه ها و اهداف این کمیته مطالبی برای حاضران بیان کرد و در ادامه حجت الاسلام نجات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه های دهه فجر و تلاش جهت مردمی شدن برنامه های دهه فجر و مردمی شدن کمیته های دهه فجر مطالبی برای حاضران بیان کرد و گفت دهه فجر فرصت مناسبی جهت اقدام و عملیات در این خصوص می باشد.

معصومه کریمی، رئیس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی ضمن اشاره به مسابقات قرآنی اوقاف و مسابقات قرآنی آموزش و پرورش تاکید کرد: جهت ارزش گزاری و علاقمندی جهت حضور نوجوانان در مسابقات قرآنی مختلف می بایست اقدامات جدی صورت پذیرد و کرسی های تلاوت و محافل قرآنی با حضور و دعوت از نوجوانان در مراسم قرآنی پر رنگ تر شود تا انگیزه بیشتری برای حضور نوجوانان فراهم شود.

حجت الاسلام حسنی افزود: در ادامه سایر حاضرین در جلسه نیز از برنامه ها و مراسمات خود در دهه فجر اطلاعاتی ارائه کردند و در نهایت مصوبات جلسه در قالب چند مصوبه بیان شد: از مهمترین مصوبات این جلسه برگزاری محفل بزرگ قرآن کریم با مشارکت همه ادارات و ارگانها در ایام الله دهه فجر بود که مقرر شد در بخشهایی از این محفل نیز از نوجوانان قاری و حافظ قرآن کریم تجلیل شود. از دیگر مصوبات مهم این جلسه می توان به حضور قرآنیان در دغتر امام جمعه و با مشارکت همه دستگاههای همکار اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.