حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی عصر امروز به همراه جمعی از مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان میانه از نزدیک از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این شهرستان و ظرفیت‌های آن بازدید کردند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با سعادتی فرماندار میانه با اشاره به ظرفیت‌های بالای تشکل‌های مذهبی استان گفت: هیأت‌های مذهبی طرفیت و توانمندی بالایی دارند و نقش مهم آنها در کمک‌های مومنانه و در دوران کرونا که تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری بود، کم نظیر است.

وی سپس ادامه داد: کانون‌های فرهنگی، تبلیغی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی، مداحان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در دوران کرونا و مناسبت‌های مختلف نقش مهمی در جهت انجام هرچه بهتر مراسمات ایفا کردند.

وی در خصوص مجتمع فرهنگی میانه نیز گفت: اجرای این مجتمع باید تسریع شود، این مکان پاتوق فرهنگی برای اقشار مذهبی شهرستان میانه خواهد بود و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

فرماندار میانه نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی به عنوان سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای مهم انقلابی در کشور است که وظیفه خطیری بر عهده دارد.

مسعود سعادتی همچنین درخصوص مجتمع فرهنگی و تبلیغی میانه قول مساعد داد تا پیگیری‌های لازم برای تسریع این مجتمع انجام شود و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و دینی شهرستان میانه بالا بوده و بهره برداری از مجتمع فرهنگی و تبلیغی این شهرستان ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.