پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کلاس آموزش حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه متعلمین خانه قرآن شهری ولیعصر(ع) شهرستان بیجار خبر داد.

مرادی ابراز کرد: هدف از برگزاری کلاس روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم، آشنایی نوجوانان و جوانان با قرآن، ترغیب و تشویق آنها به خواندن صحیح و حفظ قرآن کریم، ترویج فرهنگ معارف و تعالیم حیات بخش قرآنی است. وی ادامه داد: قرآن کریم در تمام مراحل زندگی راه گشای انسان است و انسان را به بالاترین درجات کمال و رستگاری هدایت می کند. وی ادامه داد: کتاب قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان است که باید در ترویج فرهنگ قرائت این کتاب آسمانی همت بیشتری شود و الحمدالله درمراکز قرآنی همچون مؤسسات و خانه های قرآن و عترت(ع) وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نیز جزو اولویت های مهم در برنامه های تابستانی اوقات فراغت و سایر فصول سال برای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کلاس های آموزشی حفظ، روخوانی، روانخوانی قرآن کریم با حضور متعلمین خانه قرآن شهری ولیعصر(ع) شهرستان بیجار هر هفته برگزار می شود. وی عنوان کرد: این دوره های آموزشی با تدریس روحانی مستقر شهرستان بیجار حجت الاسلام مبارک آبادی برگزار می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.