پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کلاسهای آموزش روخوانی، روانخوانی تجوید و حفظ قرآن کریم در خانه قرآن فجر روستای قلعه علیا در دیواندره خبر داد.

مرادی با اعلام این خبر گفت: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم در خانه قرآن فجر و با مدیریت خانم علی محمدی از اساتید پرتلاش قرآنی، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب این مرکز قرآنی کرده است. وی خاطرنشان کرد: در راستای آموزش و زمینه سازی جهت بروز استعدادهای قرآنی کودکان، کلاس آموزش قرآن نیز برای کودکان در این خانه قرآن برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این خانه قرآن علاوه بر آموزش کودکان و نوجوانان، آموزش برای خردسالان در مقطع پیش از دبستان نیز برگزار می شود که به دلیل عدم آشنایی این قرآن آموزان با حروف الفبا با روشهای متنوع قصه گویی، نمایش، شعر و بازی همراه می باشد. در این دوره خردسالان حروف الفبای عربی را با روشهای متنوع و جذاب در مدت یک ماه ونیم، آموزش دیده، سپس در کتاب روخوانی با حرکات و علامتها و قواعد روخوانی به همراه اشاره و همچنین لحن عربی کلمات قرآنی آشنا میگردند.

مرادی ابراز داشت: ترویج فرهنگ قرآنی بین، کودکان، جوانان و نوجوانان یکی از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی قرآن در این خانه قرآن می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.