پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کارگاه دو روزه پیشگیری از اعتیاد ویژه بانوان در محل خانه قرآن شهری اسراء شهرستان مریوان خبر داد.

مرادی گفت: این کارگاه با حضور 20 نفر از بانوان خانه دار در محل خانه قرآن شهری اسراء در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 25 و 26 آبان ماه برگزار شد. شرکت کنندگان در این کارگاه با مضرات و عوارض مصرف مواد مخدر، راهبردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.

مرادی عنوان داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آموختن چگونگی سبک زندگی سالم، کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها است که متأسفانه عواقب ناگوار و جبران ناپذیری را در میان خانواده ها در پی دارد.

مرادی با بیان اینکه متأسفانه بخشی از افراد با آگاهی از عواقب ناخوشایند و ناگوار اعتیاد به دنبال آن می روند و خود را درگیر آن می کنند، تصریح کرد: بی انگیزگی، عدم اشتغال، مشکلات خانوادگی، عوامل سوء تربیتی و دوستان ناباب می تواند باعث گرایش افراد به مواد مخدر شوند. وی در پایان تأکید کرد: آگاهی بخشی و اقدامات پیشگیری از اعتیاد باید در اولویت برنامه های اجرایی دستگاههای ذیربط قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.