پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر صفر، اظهار داشت: کاروان زیارتی اهل سنت متشکل از برخی از علما و اقشار تاثیرگذار از تایباد عازم مشهد شده‌اند.

وی عنوان داشت: هدف این کاروان اهل سنت، زیارت امام رئوف امام رضا علیه السلام همزمان با ایام شهادت این امام همام است. علیپور خاطرنشان کرد: کاروان زیارتی اهل سنت در قالب یک اتوبوس عازم مشهد شده‌اند که پس از زیارت به شهرستان بازمی‌گردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد عنوان داشت: بسیاری از برادران اهل سنت در قالب کاروان‌های پیاده‌ای که از چند روز قبل، از شهرستان تایباد عازم مشهد شده‌اند، همراه زائران کوی رضوی هستند. وی ابراز داشت: بر این مبنا بالغ بر پنجاه نفر از برادران اهل سنت نیز به صورت پیاده این مسیر زیارتی را می پیمایند.

علیپور با بیان اینکه مشتاقان زیارت امام هشتم از شیعه و اهل سنت همگی همگام این مسیر هستند گفت: هر ساله برای عرض تسلیت به این مناسبت همگی راهی این مسیر زیارتی شده و پیاده، سواره و حتی با پای دل در این راه قدم میگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.