پ

به گزارش خبرنگار مهر، به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان، پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در گلستان برگزار می شود.

نخستین نشست کمیته راهبری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت شامگاه سه شنبه در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

در این نشست کارشناس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، معاونت فرهنگی و اجرایی مرکز خدمات استان، نمایندگان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی و رئیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی استان، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت و کارشناس اعزام مبلغ استان حضور داشتند. و در آن گزارش مختصری از برگزاری جشنواره در سال گذشته ارائه شد.

در ادامه این نشست، ضمن ارائه آمار سال گذشته و همچنین بانک اطلاعاتی مبلغان و فرزندانشان، به بررسی آسیب‌های سال گذشته و تبدیل آن به فرصت درسال جاری و تاکید بیشتر بر حضور حداکثری طلاب بردار و همسرانشان، طلاب خواهر و فرزندانشان و اهتمام بر هم افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی، با توجه به ابلاغ سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پیشنهاداتی در رابطه با برگزاری شیوه نامه مسابقات و همچنین آموزش داوطلبین در رشته‌های مختلف مطرح شد.

در پایان این نشست تاکید شد که تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره چه از طریق فضای مجازی و محیطی (توزیع پوستر، پخش تیزر، نصب بنر و غیره) به شکل مطلوب از سوی‌اعضا به ویژه مرکز خدمات انجام شود و پس از پایان ثبت نام و گزارش آماری شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف، نشستی با حضور اعضای کمیته برگزار و روند اجرایی آن بررسی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.