پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از همکاری و تعامل برنامه های دینی و قرآنی دانشگاه آزاداسلامی با دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی سقز خبر داد.

مرادی با اعلام این خبر گفت: دکتر وازعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز جهت هماهنگی، برنامه ریزی، همکاری و تعامل، هم افزایی و بهرمندی از ظرفیتهای دیگر دستگاهها در اجرای منویات مقام معظم رهبری و در راستای اجرای برنامه های دینی و قرآنی با حجت الاسلام و المسلمین سعدالله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز و کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

مرادی افزود: در این دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، دانشگاه را منبع دانایی، علم و آگاهی و سعادت دنیا و آخرت دانست و اظهار داشت: طبیعتاً اگر در جامعه ای افراد تحصیل کرده بیشتر باشد بر افزایش بینش معنوی و علمی جامعه تأثیر می گذارد. حجت الاسلام جمادیان نیز ضمن تشکر از خدمات و حمایتهای ادراه تبلیغات اسلامی سقز نسبت به پیشبرد و اجرای مناسب برنامه های قرآنی دینی در سطح مدارس، مساجد و دانشگاه، گفت: جوانان دانشجو آینده سازان این کشور هستند و در اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی می توانند در جامعه بسیار مفید باشند و با بهره گیری از فرامین الهی به توسعه فرهنگ قرآنی، کمک کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه نقش ویژه ای در جهاد تبیین دارد افزود: باتوجه به اینکه نگاه بیشتر مردم به جامعه نخبگان است و ارتباط دانشگاهیان با عموم مردم بسیار زیاد است، دانشگاه می تواند نقش مهمی را در جهاد تبیین و روشنگری در واقعیت‌ها را نیز ایفا کند. وازعی در ادامه افزود: این دانشگاه با ظرفیت‌های ویژه در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و قرآنی نقش مهمی در توسعه شهرستان سقز داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.