پ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی صبح دوشنبه در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان با اظهار اینکه شیطان تلاش می‌کند که انسان را از آنچه که هست، پایین‌تر برد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی دامنه‌ای از امور مهم، واجب و ضروری را در برمی گیرد و جهاد تبیین واجب اهم در سیستم مدیریتی این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین تکلیف جدیدی است که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، گفت: تبلیغ خوب منجر به تبیین خواهد شد و یکی از مقدمات جهاد تبیین این است که مردم احساس کنند جبهه حق دارای آبرو و اعتبار است.

وی با عنوان اینکه با جشن غدیر به فرمایش مقام معظم رهبری نشانه دینداری مردم ایران است، افزود: همچنین سرود سلام فرمانده نشان از دینداری مردم، مادران و بانوان جامعه است.

حجت الاسلام حریزاوی یادآور شد: یکی از لوازم در جهاد تبیین دسترسی به مخاطب میلیونی است و در جهاد تبیین روحانیت وظیفه هدایتگری دارد و با خط را ارائه دهیم تا لشکری از اقشار مختلف نظیر دانش آموزان، طلبه‌ها، پزشکان، مهندسان و غیره داشته باشیم.

وی به اجرای فتوای حضرت امام راحل درباره سلمان رشدی گفت: از نظر ما سلمان رشدی دیگر وجود ندارد زیرا فتوای حضرت امام راحل اجرا و محقق شد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت بالای مازندران و وجود علمای فاخر بهره گیری از ظرفیت‌های این استان را برای تحقق فریضه جهاد تبیین لازم دانست و به موفقیت طرح‌هایی نظیر حرف آورد و مقلوبه اشاره کرد و گفت: این طرح تاکنون بازخورد خوبی داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.