پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، در راستای توسعه فعالیتهای آموزشی، تبلیغی و ترویجی قرآن در شهرستان بهشهر، نشست همفکری حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی با مديران مؤسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی این شهرستان روز دوشنبه 26 دی در اداره تبلیغات اسلامی بهشهر برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که با موضوع اجرای فعالیتهای قرآنی با رویکرد جهاد تبیین مورد مباحثه قرار گرفته بود، اعضای این نشست به تبادل و تعامل نظرات پرداختند. حجت الاسلام رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان این مطلب که رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه گفتمان سازی و فراگیری نهضت جهاد تبیین است، توسعه مخاطبین به ویژه بانوان و جوانان را از اولویت های اداره امور قرآنی برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام سیدمحمد بابائی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر ضمن ارائه گزارش از عملکرد شهرستان به ویژه در عرصه فعالیتهای قرآنی، تعامل با نهادها و ادارات فرهنگی را مهم دانست که موجب توسعه مخاطبین و جذب کمکهای فرهنگی خواهد شد.

در پایان این نشست مقرر شد، اداره امور قرآنی استان در راستای تخصیص اعتبار جهت برگزاری طرح و برنامه های ابتکاری با رویکرد جهاد تبیین اقدامات لازم را اعمال کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.