پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، نخستین نشست کمیته راهبری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه منطقه شمال استان اصفهان در اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، معاونت مرکز خدمات حوزه های علمیه منطقه کاشان و کارشناسان ادارات تبلیغات اسلامی کاشان و آران و بیدگل برگزار شد، گزارشی از اجرای چهارمین دوره جشنواره درسال گذشته و نقاط ضعف وقوت این جشنواره ارائه شد.

در ادامه این نشست، با توجه به ابلاغ سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز خدمات حوزه های علمیه پیشنهاداتی در رابطه با برگزاری مسابقات و همچنین آموزش داوطلبین در رشته های مختلف مطرح و مقرر شد اطلاع رسانی لازم به کلیه طلاب و همسران و فرزندان طلاب شهرستان های شمال استان اصفهان(کاشان، آران و بیدگل و نطنز) از طریق مرکز خدمات حوزه های علمیه منطقه کاشان انجام پذیرد.

همچنین در این نشست ساختار کمیته راهبری جشنواره در کاشان متشکل از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی کاشان و آران و بیدگل، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان، معاون فرهنگی و اجرایی مرکز خدمات، مدیر یا معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه، کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی کاشان و آران و بیدگل و مسئول شبکه خبری سایت تلاوت استان، رئیس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان و مدیر یکی از مدارس علمیه خواهران تعیین شد.

در ادامه این نشست، مقرر شد مراحل ثبت نام متقاضیان دوره های آموزش حضوری از سوی مرکز خدمات انجام شده و پس از مشخص شدن آمار و میزان استقبال داوطلبان در رشته های قرائت و حفظ و تدبر و تفسیر با دو مؤسسه قرآنی جهت فرایند آموزش مذاکره صورت گیرد تا متقاضیان به صورت گروهی یا فردی معرفی شوند.

همچنین در پایان این نشست تاکید شد تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره به شکل مطلوب از سوی اعضا به ویژه مرکز خدمات انجام شود و پس از پایان ثبت نام و گزارش آماری شرکت کنندگان در رشته های مختلف، نشستی با حضور اعضای کمیته برگزار و روند اجرایی آن بررسی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.