پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی زنجان گفت: نخستین نشست کمیته راهبری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه در سالن شهید حججی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حجت الاسلام جعفری، مدیر کل حوزه های علمیه برادران استان، گلشنی، معاون اجرايي مركز خدمات حوزه هاي علميه استان، مهدی صادقی، رئیس اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان، سکینه اسکندری، معاون حوزه های علمیه خواهران استان، معصومه کریمی، رئیس هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان، رقیه بابایی، رابط حوزه علمیه خواهران در تبلیغات اسلامی، رباب ملایی کارشناس اداره امور قرآنی و حجت الاسلام حسنی، رئیس اداره امور قرآنی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام حسنی گزارش مختصری از تعداد شرکت کنندگان و روند اجرای جشنواره و تعداد برندگان در مرحله استانی و کشوری در  چهارمین دوره مسابقات برای حاضران ارائه کرد.

در ادامه این نشست، ضمن ارائه آمار سال گذشته و همچنین بانک اطلاعاتی مبلغان و فرزندانشان، به بررسی آسیب‌های سال گذشته و تبدیل آن به فرصت درسال جاری و تاکید بیشتر بر حضور حداکثری طلاب بردار و همسرانشان، طلاب خواهر و فرزندانشان و اهتمام بر هم افزایی همه دستگاه‌های فرهنگی، با توجه به ابلاغ سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پیشنهاداتی در رابطه با برگزاری، شیوه نامه مسابقات و همچنین آموزش داوطلبین در رشته‌های مختلف مطرح شد.

در پایان این نشست تاکید شد که تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره چه از طریق فضای مجازی و محیطی (توزیع پوستر، پخش تیزر، نصب بنر و غیره) به شکل مطلوب از سوی‌ اعضا به ویژه مرکز خدمات انجام شود و پس از پایان ثبت نام و گزارش آماری شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف، نشستی با حضور اعضای کمیته برگزار و روند اجرایی آن بررسی شود. تاکید بر استفاده از ظرفیت موسسات و خانه های قرآنی فعال در اجرای بخش آموزشی جشنواره و همکاری اتحادیه موسسات قرآنی در این زمینه از دیگر تاکیدات این جلسه بود و مقرر شد از همه ظرفیت حوزه ها و اتحادیه موسسات قرآنی در راستای اطلاع رسانی و ثبت نام حداکثری علاقمندان به مسابقات استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.