پ

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از سازمان دارالقرآن الکریم سید مجتبی عظیمی نژاد روز شنبه گفت: مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) تا امروز (شنبه) اعلام شده بود که با توجه به استقبال طلاب حوزه های علمیه و خانواده های آنان و همچنین درخواست های مکرر استان ها مبنی بر تمدید زمان ثبت نام جشنواره، علاقه مندان تا پایان مهر ماه می توانند در بخش های آموزشی و مسابقه ای ثبت نام کنند.
وی افزود: طبق جلسات برگزار شده و هماهنگی های صورت گرفته بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه های علمیه، مقرر شد طلاب خواهر حوزه های علمیه که کد فعال مرکز خدمات حوزه های علمیه آن ها فعال است نیز به همراه فرزندان خود در این جشنواره شرکت کنند. بدین ترتیب نمایندگان حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور، طی ابلاغیه ای به جمع ستادهای برگزاری جشنواره ملحق و برنامه ریزی لازم برای حضور حداکثری طلاب خواهر و فرزندانشان در این جشنواره صورت گرفت.
عظیمی نژاد اضافه کرد: ستادهای برگزاری این جشنواره در استان های کشور را روسای ادارات امور قرآنی، ادارات کل تبلیغات اسلامی، معاونان فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان ها، روسای هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی استان ها و معاونان فرهنگی حوزه های علمیه خواهران تشکیل می دهند که با استفاده از ظرفیت های گوناگون موجود در استان ها و نیرو های تابعه خود هدایت،حمایت و نظارت این جشنواره را بر عهده دارند.
وی افزود: طلاب خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در بخش های مسابقه ای جشنواره با مراجعه حضوری و یا تماس با حوزه های علمیه خواهران و در بخش های آموزشی جشنواره از طریق سامانه ملی آموزش مجازی قرآن و عترت (ع)  ثبت نام کنند.

چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور، امسال با راهبری سازمان دارالقرآن الکریم و با رویکرد جدید آموزش، مسابقه و محفل از مرداد ماه امسال با ثبت نام از داوطلبان و علاقه مندان کار خود را آغاز کرد.
بخش های مسابقه ای این جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود و نفرات برگزیده در هر رشته و مقطع سنی علاوه بر دریافت جایزه به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

اعضای ستاد مرکزی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) را حجت الاسلام سید حمید فقیهی رییس ستاد، حجت الاسلام محمدرضا شفیعی جانشین رییس و دبیر ستاد، حسین تقی پور مسئول کمیته سامانه و آموزش مجازی، سیدمحمدجواد موسوی مسول کمیته اجرایی، محمد کاکاوند مسئول کمیته نظارت و ارزیابی، سیدمجتبی عظیمی نژاد مسئول کمیته روابط عمومی و رسانه و لیلا رمضانی مسئول کمیته فنی تشکیل می دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.