پ

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت طلاب و خانواده‌های آنان نشست هماهنگی این جشنواره با حضور رئیس و معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در استان یزد برگزار و هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

رضایی از آغاز بخش آموزشی این جشنواره خبر داد و افزود: در این جلسه هم‌اندیشی مقرر شد برای آموزش حضوری همسر و فرزندان طلاب اعم از آقایان و بانوان، مؤسسات و خانه‌های قرآن شاخص در سراسر استان معرفی شوند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به همکاری کارشناسان قرآنی استان در معرفی مؤسسات قرآنی برای اجرای بخش آموزشی جشنواره گفت: طی ابلاغیه به شهرستان‌های استان برای معرفی مؤسسات قرآنی شاخص به منظور همکاری در بخش آموزش حضوری، ۱۸ مؤسسه قرآنی به مرکز خدمات استان معرفی شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس مؤسسات قرآن و عترت توحید و طه کوثر در ابرکوه، نورالزهرا(س) اردکان، کوثر ولایت بافق، امین رفیع رضوانشهر، نورالهدی و آوای وحی در تفت، خانه قرآن اسراء در هرات، تسنیم مروست، نورالمبین مهریز، احباب بهاباد، کوثر مبین شهیدیه و ریحانه‌النبی در میبد از جمله این مؤسسات در شهرستان‌ها هستند.

رضایی گفت: همچنین مؤسسات قرآن و عترت طلایه‌داران آوای وحی، شمیم وحی، خانه قرآن یوسف زهرا (عج)، بینات، راه روشن بقیة‌الله، طلوع فجر در مرکز استان مجری جشنواره قرآن و عترت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.