پ

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا، از برگزاری محفل جزءخوانی قرآن کریم در خانه های قرآن و عترت(ع) شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی و جزءخوانی تا پایان سال در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن ادامه دارد.

وی افزود: محور تمامی برنامه‌های اجرایی اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کردستان، در راستای پیشبرد اهداف قرآنی دینی و ایجاد فضای معنوی در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت(ع) استان بوده و تمام سعی و تلاش ما بر این است که زمینه حضور هر چه بیشتر برای آحاد مردم جهت شرکت در این برنامه‌ها را فراهم کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران، مدیران و مربیان قرآنی این مراکز بیان کرد: برگزاری فعالیت‌ها و مراسمات قرآنی و دینی در سطح استان موجب ترویج قرآن و تعالیم قرآنی بین مردم جامعه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو ادامه داد: مراسم تجلیل و تکریم از اساتید و مربیان قرآنی یکی از برنامه‌های در دست اجرای این اداره قرآنی در پایان ترم پاییزی فعالیت‌های قرآنی است.

مرادی یادآور شد: بیان احکام و تفسیر قرآن، برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآنی (تربیت معلم قرآن کریم) در مؤسسات، برگزاری گفتمان دینی قرآنی، ترویج سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید قرآن کریم، مراسم و محفل‌های قرآن و برگزاری جلسات تبیینی و ترویجی آموزه‌های قرآنی بین آحاد جامعه در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن از برنامه های قرآنی اداره امور قرآنی در زمستان امسال خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.