پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محل مسجد جامع شهرستان دهگلان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی دهگلان خبر داد.

مرادی گفت: در این مراسم، قاریان قرآن کریم به قرائت کلام الله مجید پرداخته و شور و نشاطی خاص به مراسم بخشیدند. وی اشاره کرد: در ادامه این مراسم حجت الاسلام ابراهیم مولازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: قرآن کتابی است برای تمام اعصار و قرون و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و … راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را به راه سعادت رهنمون سازد. وی افزود: هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی است که باید جهت تقویت وحدت و اتحاد بین مسلمانان از آن استفاده کرد.

مولازاده در ادامه عنوان کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود و همچنین محافل انس با قرآن باعث ترویج معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان که می تواند در برابر تهدیدها و معضلات اجتماعی مقابله کرد. وی اظهار داشت: امروزه در جهان اسلام، مسلمین در ایام ولادت حضرت رسول(ص) جشن برگزار می کنند زیرا وحدت یک عمل عبادی محسوب می شود و نماد همبستگی مسلمانان جهان است.

گفتنی است: در پایان این محفل نورانی از سوی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از قاریان، حافظان و مربیان کلاسهای قرآنی با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.