پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد زنگنه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف اظهار داشت: ستاد برگزاری مراسم اعتکاف با حضور مسئولین فرهنگی و امام جمعه شهرستان خواف برگزار شد. وی افزود: در این نشست مصوب شد مبلغین خواهر و برادر برای تمامی مساجدی که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می‌شود اعزام شوند.

زنگنه گفت: با حضور مبلغان به مراسم اعتکاف شهرستان، جلسات ختم قرآن و برنامه‌های مختلف فرهنگی و دعاخوانی انجام می‌شود. وی تصریح کرد: مصوب شد که مسئولین شهرستان در اعتکاف به صورت سر زده در کنار معتکفین حضور پیدا کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خواف خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد تا اداره تبلیغات اسلامی مسابقات هدفمندی را ترتیب دهد تا در مراسم اعتکاف برگزار و در روز پایان اعتکاف به قید قرعه به معتکفین هدایایی اهدا شود. وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که ما در مراسمات اعتکاف خواهیم داشت محافل انس با قرآن است. زنگنه ادامه داد: هماهنگی های لازم با قاریان و حافظان قرآن کریم شهرستان نیز انجام شده است تا این عزیزان در تمام نقاطی که اعتکاف برگزار می‌شود در برنامه محفل انس با قرآن حضور داشته باشند.

زنگنه بیان داشت: همچنین حضور مداحان نیز در مراسم معنوی اعتکاف پیش بینی شده است تا به این واسطه برنامه‌هایی در مدح حضرت علی علیه السلام و اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.