پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام سماواتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور از فعالیت های مؤسسه قرآنی سلسله الذهب عرفان نیشابور بازدید کرد.

حجت الاسلام مجید سماواتی در جریان این بازدید اظهار داشت: مؤسسه قرآنی سلسله الذهب عرفان یکی از تأثیرگذارترین تشکل‌های قرآنی مردمی در سطح شهرستان نیشابور است که از زمان تأسیس تاکنون فعالیت های بسیار خوبی را در سطح شهرستان، استان و حتی سطح کشور انجام داده است.

وی افزود: از جمله برنامه های مهمی که این مؤسسه قرآنی پیگیری می کند؛ تربیت کادر آموزشی متخصص قرآنی جهت برگزاری کلاس‌های آموزش قرآنی در نقاط مختلف سطح شهرستان است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: یکی از دوره‌هایی که هم اکنون در مؤسسه قرآنی سلسه الذهب در حال برگزاری است، دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است که با حضور 30 نفر از خواهران علاقه مند به معلّمی قرآن کریم انجام می شود.

حجت الاسلام سماواتی در پایان ضمن گفتگو با مدیران، مربیان، و قرآن آموزان دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم، به پرسش های مختلف قرآن آموزان و مربیان این مؤسسه قرآنی نیز پاسخ داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.