پ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی با اشاره به دستورات قرآن کریم درباره بهترین شاخص‌ها برای مدیر قرآنی افزود: می‌توان استنباط کرد مدیر قرآنی کسی است که برای حقایق آیات الهی قرآن کریم قیام می‌کند و حقایق و دانستنی‌های آیات الهی را در هر عصر متناسب با نیاز بشر بررسی می‌کند.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در بین شاخص‌ها و عملکرد‌های مدیر قرآنی لایق، اضافه کرد: اکنون که در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم شایسته است مدیر قرآنی متناسب با بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، توانمندی‌های خود را به روز کند.
حجت الاسلام روح الله حریزاوی تصریح کرد: همان طور که می‌دانید محور و شاخصه گام دوم انقلاب اسلامی به محوریت قیام جوانان برای ساختن ایران به عنوان مهد تمدن اسلامی و قرآنی اشاره دارد، با توجه به بیانیه گام دوم و عقب افتادگی مان در تطابق عملکرد خود با این سند بالادستی، انتظار می‌رود مدیر قرآنی به این مهم توجه کند.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: حل مشکلات مردم بر پایه دستورات قرآن کریم و رفتن به سمت الگوی مطلوب از مهمترین شاخصه‌های مدیر قرآنی لایق است که ما در این زمینه غفلت داریم به گونه‌ای که در مدیریت اجتماع، فرهنگ، مدیریت رسانه، اقتصاد و پول، قرآن و مبانی اسلامی، الگو نیستند و اغلب مبانی ما برگرفته از متد‌های غربی است.
حجت الاسلام حریزاوی افزود: مدیر قرآنی مدیر جامعه اسلامی است که باید زیر مجموعه‌ها و بخش‌های تحت نظارت خود را با شاخصه‌های قرآنی و اسلامی تطابق دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.