به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی شهرستان بردسکن با موضوع اعتکاف برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام هادی شکاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت اعتکاف و آثار معنوی آن گفت: با توجه به تعطیلی دوساله این مراسم معنوی به دلیل کرونا و تشنگی عاشقان کوی دوست به حضور در این مراسم بنا داریم تا با برنامه ریزی دقیق و جلسات مدون برنامه ای با کیفیت اجرا کنیم تا همه مشتاقان بتوانند از این مراسم حظ معنوی کامل را ببرند.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه دبیرخانه این مراسم در اداره تبلیغات اسلامی مستقر است، درخواست داریم همه دستگاهها برنامه های خود را در قالب گزارشات مرتب و کامل به این اداره ارسال کرده و از اجرای برنامه بدون هماهنگی جدا خودداری کنند.

شکاری بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان برای خدمات رسانی خوب‌ به معتکفین، تاکید کرد و گفت: بنا داریم تا با دعوت از خیرین گرانقدر بتوانیم کیفیت خوبی به برنامه ها بدهیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان بردسکن نیز با اشاره به روایاتی در باب اهمیت اعتکاف خاطرنشان کرد: حضور روحانیت به صورت مداوم در مراسم اعتکاف یکی از ضروریات اعتکاف است. وی متذکر شد: حوزه علمیه و اداره تبلیغات باید نسبت به برنامه ریزی جهت حضور طلاب توانمند و پاسخگویی در مسایل گوناگون اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.