پ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در نشست رؤسای کمیته‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فعالیت‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی شهید سلیمانی در ماه‌های اخیر و به‌خصوص زلزله اندیکا، موجب تقویت جامعه قرآنی و منشأ خیر و برکت در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به جایگاه خدمت به قرآن اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله بهجت فرمودند: “همه ما اجیریم و اجیر خوبی هم هستیم که مزد ما را قبل از انجام کار داده‌اند و مزد ما توفیق خدمت به دین است.
وی گفت: از وسوسه‌های شیطان این است که انسان را از کارهای اولویت‌دار دور کرده و وی را سرگرم کارهای غیرضروری می‌کند. شیطان دارای جنود مختلفی از جمله جهل و یأس است و از این طریق وسوسه انسان را از انجام کار خیر منصرف می‌کند.

حجت‌الاسلام حریزاوی در خصوص هدف‌گذاری های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز مأموریت قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی، توجه و رسیدگی به مناطق محروم است که می‌تواند موجب تقویت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آن مناطق شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ خانه قرآن در حاشیه شهر زاهدان توسط بانوان مؤمن و جهادی گفت: حمایت و رسیدگی به چنین مجموعه‌هایی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ مرزهای عقیدتی لازم و ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.