پ

مهدی مسماریان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد، ۹۴۰ نفر از استان اصفهان شامل ۷۳۵ نفر از بانوان و ۲۰۵ نفر از آقایان ثبت نام کردند که در مرحله اول، ۳۵۳ نفر پذیرفته شدند.

وی افزود: در مرحله دوم که نتایج آن به تازگی اعلام شده است، ۷۸ نفر از استان اصفهان موفق به دریافت مدرک تخصصی شده‌اند که در بخش بانوان، شامل ۴۰ نفر در رشته حفظ کل، ۴ نفر در حفظ ۲۰ جزء و ۶ نفر در حفظ ۱۰ جزء و در بخش آقایان، شامل ۲۲ نفر در حفظ کل و یک نفر در حفظ ۱۰ جزء هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: از میان ۷۸ نفر پذیرفته‌شدگان مرحله دوم، پنج نفر شامل سه نفر از بانوان و دو نفر از آقایان به مرحله سوم راه یافته‌اند که مربوط به آزمون کتبی از مفردات قرآن است و مدرک آن معادل کارشناسی ارشد محسوب می‌شود.

مسماریان تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت اعتراض به نتایج مرحله دوم شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  برای داوطلبان پیش‌بینی شده است، آمار اعلام شده نهایی نیست و امکان تغییر در آن وجود دارد. ضمن اینکه داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اعتراض به نتایج می‌توانند به سایت سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی https://telavat.ir بخش طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم مراجعه کنند.

وی گفت: مرحله چهارم مربوط به آزمون کتبی از تفسیر قرآن است که خروجی آن، حافظ ممتاز بوده و مدرک آن معادل دکترا محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.