پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای اشاعه و ترویج مفاهیم قرآنی و با هدف پرورش نیروهای متخصص در امر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، با برگزاری یک دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در موسسه قیدارالنبی خدابنده موافقت و شماره شناسه این دوره از طرف سازمان دارالقرآن الکریم صادر شد.

وی اظهار داشت: از متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی، آزمون شفاهی گرفته شد و با کسب حد نصاب لازم در دوره ثبت نام کردند. وی با بیان اینکه در طول سال این آزمون به طور فصلی توسط مؤسسه قرآن و عترت قیدارالنبی برگزار می گردد ادامه داد، هدف از برگزاری این دوره ها تقویت فرهنگ قرآنی در میان متقاضیان قرآنی دوره های تربیت معلم و رواج فرهنگ اخلاق قرآنی با کیفی سازی دوره های آموزشی می باشد.

وی تصریح کرد: پذیرفته شدگان در آزمون ورودی این دوره، 22 نفر از خواهران قرآن آموز می باشند و با کسب حد نصاب نمره موفق به حضور در دوره شده اند. دوره مذکور تا یکسال معتبر بوده و در پایان این دوره آموزشی به قبولشدگان گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعطا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.