پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه از ۹ شهریورماه در استان خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان تا پایان مهرماه فرصت ثبت‌نام در این جشنواره بین‌المللی قرآنی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این جشنواره بین‌المللی به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه تلاوت سازمان دارالقرآن‌الکریم انجام شد، افزود: ۲۰۰ نفر از خانواده طلاب و روحانیون البرزی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری این آزمون در دو بخش شفاهی و کتبی، بیان کرد: در بخش شفاهی ۱۵۰ نفر و در بخش کتبی ۵۰ نفر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: بخش مسابقه این جشنواره بین‌المللی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان بخش شفاهی در رشته‌های ترتیل، حفظ و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.

ملازاده گفت: جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت بخش شفاهی در مرکز استان به‌صورت حضوری و در شهرستان‌های تابعه و روستاها به‌صورت تلفنی در تاریخ ۲۴ آذرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: سایر شرکت‌کنندگان در رشته‌های کتبی قرآنی و هنری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود که زمان آزمون کتبی نیز در ۱۹ و ۲۶ آذرماه همزمان با سراسر کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.