پ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

روزه‌داري يک مکتب تربيتي و خودسازی برای انسان است

مدیر‌کل تبليغات اسلامي استان مرکزی گفت: روزه‌داري يک مکتب تأثيرگذار تربيتي و خودسازی برای انسان است که در آن انسان بسياري از فضائل را فرا مي‌گيرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان در گفتگو با کارشناس روابط عمومی اداره کل افزود:ماه رمضان آغاز یک سال تربیتی ،خودسازی،اصلاح و ترقی کردن است .

وی اظهار کرد:ماه رمضان دانشگاه تربیت الهی و خودسازی انسان است که هر کس واحدهای مختلفی بر می دارد یکی کم و دیگری بیشتر که امید است واحدهای تربیتی،معرفتی،خداشناسی و خودشناسی را به نحو احسن پاس کنیم.

سرلکیان ماه رمضان را ماه تقویت اراده و تمرین دوری از گناه دانست و ابراز داشت:در این ماه باید با قرآن انس بیشتری گرفت و با استفاده از سرچشمه لایزال معارف دین خود را برای درک شبهای قدر آماده کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:باید جوانان و نوجوانان را به مسجد ترغیب کنیم و مساجد را برای حضور جوانان آماده و بستر استفاده از احکام و آیات قرآن فراهم شود.

این مقام مسئول در پایان فرصت ماه رمضان را یک فرصت طلائی و استثنائی دانست و خاطرنشان کرد:باید از این فرصت مبلغان دینی برای نشر معارف اسلامی تلاش کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.