پ

به گزارش تلاوت از لرستان، دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن‌کریم به‌ همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

شعبان مولایی نسب کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با اعلام این خبر افزود: دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ کریم با حضور ۲۵ نفر از مربیان پذیرفته شده در آزمون ورودی با اجرای مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره ها تربیت افراد متخصص در زمینه های  روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ قرآن است. این دوره با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان ویژه بانوان و با عناوین کارگاه تجوید، مهارت کلاس‌داری، تجوید، آموزش مفاهیم قرآن کریم و آموزش روش تدریس، برگزار می‌شود.

مولایی نسب افزود: دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی با حضور خانم عیدی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی در استان لرستان در حال برگزاری است.

مولایی نسب افزود: با اشاره به اهمیت قرآن کریم در کاهش آسیب‌های خانواده و اجتماع، اظهار کرد: یکی از مهمترین راه‌های کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در خانواده و اجتماع توجه به انس با قرآن کریم در خانواده و جامعه و گسترش و ترویج فعالیت‌های قرآنی است که برپایی دوره‌های آموزشی برای فعالان قرآنی می‌تواند بسیار موثر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.