پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حسن درودی کارشناس فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: به همت کانون فرهنگی و تبلیغی نفس، از بیش از ۲۰۰ مورد سقط جنین در شهرستان نیشابور جلوگیری شد. وی عنوان کرد: این کانون با هدف شناسایی بانوان باردار که به دلیل مشکلات اقتصادی و یا به هر دلیلی قصد سقط جنین را دارند، شناسایی می‌کند و با ارائه مشاوره‌های تخصصی و مذهبی این بانوان را مجاب به نگهداری جنین میکند.

وی ادامه داد: کانون نفس با حمایت‌های مالی و پزشکی در دوران بارداری، زایمان و رشد نوزاد تا سن دو سالگی در این راستا اقدام می‌کند. درودی تصریح کرد: افراد خیّر و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نیز در راستای تحقق این هدف کانون نفس را همراهی می‌کنند. وی ادامه داد: از جمله دانشگاه علوم پزشکی شهرستان همه حمایت‌های پزشکی و درمانی از جمله ویزیت، تأمین دارو، شیرخشک، پوشک و حتی در برخی موارد اشتغالزایی ویژه سرپرستان این خانواده‌ها را را ارائه می دهد.

درودی خاطرنشان کرد: افراد خیٌر در راستای تأمین بسته‌های معیشتی، پرداخت اجاره مسکن و معرفی وام قرض‌الحسنه، همکاری لازم را در این زمینه دارند. کارشناس فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی نیشابور ابراز داشت: کانون فرهنگی تبلیغی نفس، کارگاه‌ها و همایش‌های تخصصی با موضوع فرزندآوری و جمعیت افزایی را با دعوت از اساتید مجرب استانی و شهرستانی را برای خانواده‌های شهرستان نیشابور برگزار می‌کند.

درودی یادآور شد: مشاورین متخصص مذهبی و پزشکی با این کانون فرهنگی به صورت جهادی همکاری لازم را دارند. وی متذکر شد: مجوز فعالیت کانون فرهنگی و تبلیغ نفس توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور صادر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.